Regulamin Programu Navigare

Regulamin Programu Navigare

  1. Organizatorem Programu Navigare jest Centrum Navigare Agnieszka Pasztak-Opiłka, ul. Konopnickiej 78, 41-300 Dąbrowa Górnicza, NIP 6442872585.
  2. Program odbywa się zgodnie z niniejszym regulaminem, zwanym dalej „Regulaminem” oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
  3. Program skierowany jest do stałych pacjentów placówki Centrum Medycznego Navigare, ul. Konopnickiej 78, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
  4. Pojęciem „Stały Pacjent” określamy osobę, która skorzystała z minimum 10 świadczeń w Centrum Navigare.
  5. Do programu Stały Pacjent przystępuje dobrowolnie, na zasadzie pisemnej deklaracji, przekazując dane osobowe (imię i nazwisko, pesel, data urodzenia, adres zamieszkania, adres mailowy, telefon). W każdej chwili może również z niego dobrowolnie zrezygnować, wypełniając pisemną deklarację rezygnacji uczestnictwa w Programie w rejestracji Centrum bądź wysyłając maila na adres centrum@navigare.med.pl.
  6. Przystąpienie do programu jest związane z przekazaniem danych osobowych.
  7. Administratorem danych osobowych Programu jest Administrator danych osobowych w Centrum Navigare.
  8. Administrator zarządza danymi zgodnie z polityka zarządzania i ochrony danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych  RODO).
  9. Stałym Pacjentom przysługuje prawo dostępu do swoich danych, sprostowania swoich danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach przewidzianych przez RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych w przypadkach przewidzianych przez RODO.
  10. Dane osobowe przetwarzane będą na użytek Programu i nie zostaną przekazane innym podmiotom w celach komercyjnych.
  11. Stały Pacjent otrzymuje Kartę Programu Navigare, na której umieszczony jest jego indywidualny numer. Numerowi temu odpowiadają jego dane, zapisane w systemie komputerowym Centrum Navigare.
  12. Karta przypisana jest wyłącznie do jednej osoby, nie może z niej korzystać członek rodziny Stałego Pacjenta, ani żadna inna osoba, której karta zostanie przekazana.
  13. W ramach uczestnictwa w Programie Pacjent ma możliwość stałego dostępu do określonych świadczeń z 3% rabatem.
  14. Na przekazane dane Pacjent będzie otrzymywał informacje o organizowanych wydarzeniach i promocjach, uprawniające go do uzyskania dodatkowych promocji.
  15. Dodatkowe rabaty trwają wyłącznie w ustalonym czasie organizowania poszczególnych akcji i obejmują ujęte w ramach akcji świadczenia.
  16. Zastrzega się możliwość wyłączenia ze stałej promocji oraz z okresowych promocji określonych świadczeń.
  17. Program trwa od 1.07.2021 do odwołania.